Visitors

Assalamualaikum wbt. Heyya.

Semoga utk kebaikan di Dunia & Akhirat

Segala yang tertulis dalam blog ini adalah dari kata hati & akal fikiran saya sebagai insan yang lemah. Jadi ribuan ampun dipinta sekiranya terdapat kekhilafan kata yg menyentuh sensitiviti pembaca sama ada secara langsung atau tidak langsung. Juga ingin saya katakan dengan rendah hatinya, segala maklumat, gambar, dan apa yg saya paparkan adalah milik saya, jadi segala izin mencetak/pindahmilik adalah milik saya. Sekian, terima kasih kerana sudi melewati blog ini.

Wednesday, August 11, 2010

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan


Today, 11 August 2010, 1 Ramadhan 1431H.......

Alhamdulillah,,,panjang umur dapt pose lg taon ni. niat di hati nak menggandakan amalan...
kan kalu bulan pose, pahala amalan begande..buat 1 dpt 2, 5=10, 100=200..... mak datoookkkkk! lumayannnye nikmat Allah bagi sebagai HambaNya... Jom! same2 create pahala!
haish....tapikan...mase bulan pose nila kite bnyk MEMBAZIR...huhuhu...bila jam da 12 ke atas, miua la,,,besawang kepale pikir nak makan ape buke ni...mulela tbayang macam2....lastly, belambak makann atas meje tuh..haha...MEMBAZIR! pas mkn insaf,,,ouhhhh membaze nye arini...tapi 12 tgahari sok, bende yg same g blaku...
haha...rasenye kan, elok kite buka ae masak, ae panas....semayang maghrib, pastu baru cari makanan simple2..gerenti masa tu da kenyang....xpikr yg merepeks2 sgt kan...huhu..let's try!

No comments:

Post a Comment